Band for voksne

Dette er et tilbud rettet mot voksne som kan tenke seg å spille i band sammen med andre likesinnede.  Du søker enten enkeltvis eller som gruppe (hvis dere f.eks. er en vennegjeng som har lyst til å spille sammen).  Hvis man allerede har et etablert band, er det også mulig å søke samlet som band.

Merk at alle uansett må søke individuelt, men man kan sette inn ønske om hvem man vil spille med i merknadsfeltet.

Undervisningen gis i utgangspunktet 60 min. pr. uke til hele bandet samlet.  Det er i utgangspunktet ikke lagt opp til individuelle timer, men grunnleggende introduksjon kan bli gitt ved behov.