Tilbud 0-6 år

Musikklek lørdag barn 1-6 år

Musikklek lørdag er et tilbud til barn fra 1-6 år med voksne (foreldre, besteforeldre, onkler, tanter...).

Vi samles til sang, dans og lek med musikk. Voksne blir minnet på sanger de en gang kunne, samtidig som de får mulighet til å lære nye sanger og leker som kan brukes sammen med barna hjemme.

Tid: kl. 12.00-12.45 på lørdager 1 til 2 ganger pr måned, følg med på Molde kulturskoles facebooksideDet skjer kalenderen til Romsdals budstikke  og billettsystemet Eventim

Sted: Molde kulturskole, Fridtjof Nansensgate 7.

Pris: 100 kr. pr. barn pr. gang, det er plass til 22 barn. Voksne gratis. Billetter selges via billettsystemet www.eventim.no.  Vi anbefaler å kjøpe billett på forhånd.

Fordi musikk er gøyest når man lager den sammen med andre!

Babysang drop-in

Babysang drop-in er et tilbud for de som er hjemme med de aller minste mellom 0 og ca 1 år. Vi har parallelle grupper inndelt etter alder. Man bytter gruppe når man synes det passer sitt barn best. Vi anbefaler at babyen er ca 4 uker gammel den første gangen.

Gjennom musikk kan du skape en unik relasjon mellom deg og babyen, både gjennom sanger, regler, nærhet og bevegelse. Vi bruker noen gode "gamle" sanger, danser og regler - og noe nytt.

Tid: Hver tirsdag, 3. etasje nybygget for baby 0-6 mnd og 6-12 mnd
For flere detaljer se Molde kulturskoles facebookside.

Sted: Molde kulturskole, Fridtjof Nansensgate 7

Pris: 30 kr pr baby, vipps eller kontant.

Følg oss på facebook og instagram

Bygglek barn 3-8 år

Bygglek er et tilbud til barn fra 3-8 år i følge med en voksen.

Her kan barna bygge og snekre med ekte verktøy og ulike materialer. De voksne veileder og hjelper til. Man kan bygge tårn, fantasidyr, dingser og dangser med mange spiker i eller noe helt annet.

Vi bygger ute. Klær etter vær.

Tid: Kl 12.00-13.30 på utvalgte lørdager.
Følg med på Molde kulturskoles facebooksideDet skjer kalenderen til Romsdals budstikke  og billettsystemet Eventim

Sted: Ute ved kulturskolens lokaler i Molde sentrum, Eidsvåg og Batnfjorden.

Pris: 100 kr. pr. barn. Hvert barn må ha følge av én voksen. Voksne gratis. Det er plass til 10 barn og 10 voksne.
Billetter selges via billettsystemet Eventim.no.
Vi anbefaler å kjøpe billett på forhånd.