KorOperativet

KorOperativet fokuserer på rytmisk musikk; pop, rock, jazz, soul og mye mer.
I koret kan du utvikle deg som sanger; du vil lære sangteknikk, få synge mye spennende musikk, og ikke minst – bli skikkelig god til å synge flerstemt!
De som synger i koret vil få være med på å velge låter, og å arrangere en del av låtene for koret.
Siden mye av musikken er mikrofonbasert, så kommer vi til å synge ganske mye i mikrofon, både som solister og som kor.

Man behøver ikke være elev i kulturskolen eller på musikklinja for å melde seg på.

Koret er for ungdommer i alderen 15- 23 år.

KorOperativet er ikke tilbud i skoleåret 2019/20.