Øyklang

Øyklang er et sang/ kor- tilbud i Midsund, for pensjonister og andre som er hjemme på dagtid.

Vi møtes på Midsund gjestestove, torsdager kl. 11.30-. 12.30. Der er det mulighet for å være igjen etterpå, og ta seg en prat, kjøpe en kopp kaffe, kake eller lunsj.

Målet er å skape en felles møteplass med sang i sentrum. Her er ingen krav til notekunnskap, eller tidligere kor-erfaring. At man er glad i å synge, er eneste kriterium som kreves for å få være med, hyggelig samvær er det aller viktigste!

Tilbudet  er gratis. (Finansiering gjennom Midsund omsorgsdistrikt, som har fått støtte til prosjektet.)