4-5 år knøttedans

Barnas første steg inn i dansens verden.
Gjennom lekbaserte øvelser utforsker vi hva det vil si å danse og bevege seg til musikk, og barna får utvikle sin egen kreativitet. Danserisk lek utvikler barnets kunnskap om bruk av sin egen kropp, musikalitet, rytmefølelse og ulike bevegelseskvaliteter.
Vi legger vekt på at barna skal ha det gøy og føle seg trygge i gruppen.
Knøttedans er åpent for både gutter og jenter.

Små justeringer av tidspunkt kan komme. Oppstart av grupper er med forbehold om nok søkere.